1. Ważne informacje
2. Wymiana
3. Zwroty
4. Reklamacje
5. Adres do wysyłki
Ważne!
- Towar wymieniany/zwracany nie powinien nosić żadnych śladów użytkowania tj. zabrudzenia, uszkodzenia, zapach perfum, zapach proszku, płynu po płukania itp.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Produkt pownien posiadać metki, zabezpieczenia (kostiumy) jeśli takowe były załączone oraz oryginalne opakowanie
- Koszty odesłania towaru do nas w przypadku zwrotu/wymiany ponosi kupujący.
- Produkty cyfrowe - Vouchery nie podlegają zwrotowi, a ich zakup jest równoznaczny w wyrażeniem zgody na rezygnację z możliwości odstąpienia od umowy.
Wymiany
Czas realizacji wymiany maksymalnie 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na wymianę powinien być w stanie niezmienionym (poza zmianami, które były konieczne w granicach zwykłego zarządu) – dotyczy to również opakowania towaru.
Wymianę towaru można zrealizować poprzez przesłanie towaru z dowodem zakupu wraz z dołączonym formularzem wymiany towaru, znajdującym się poniżej, dołączyć 13 zł na ponowną wysyłkę .
W PRZYPADKU KOSTIUMU - PROSIMY TOWAR ODESŁAĆ W OPAKOWANIU KARTONOWYM OTRZYMANYM OD NAS - bez tego kostium może ulec uszkodzeniu - możliwe jest zatem potrącenie kosztów wynikające ze zmniejszenia wartości towaru.
Nie realizujemy przesyłek za pobraniem poza granice Polski.
Kliknij i pobierz formularz wymiany
ZWROTY
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym ( poza zmianami, które były konieczne w graniach zwykłego zarządu) – dotyczy to również opakowania towaru.W tym celu należy wydrukować wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy dostępny poniżej. Zwrot pieniędzy na konto w ciągu 14 dni.
Koszt zwrotu pokrywa kupujący.
W PRZYPADKU KOSTIUMU - PROSIMY TOWAR ODESŁAĆ W OPAKOWANIU KARTONOWYM OTRZYMANYM OD NAS - bez tego kostium może ulec uszkodzeniu - możliwe jest zatem potrącenie kosztów wynikające ze zmniejszenia wartości towaru.
PRODUKTY CYFROWE - VOUCHERY nie podlegają zwrotowi, a ich zakup jest równoznaczny w wyrażeniem zgody na rezygnację z możliwości odstąpienia od umowy.
Kliknij i pobierz formularz zwrotu
Reklamacje
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga mailową w celu zgłoszenia reklamacji.
Kliknij i pobierz formularz reklamacyjny
Towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:
Ricca Fashion
ul.MSTOWSKA 105
42-202 Częstochowa
tel. 790 758395
Prosimy NIE WYSYŁAĆ do nas przesyłek za pobraniem oraz do paczkomatu.
Wróć do:
1. Ważne informacje
2. Wymiana
3. Zwroty
4. Reklamacje
5. Adres do wysyłki