[BANER-WZ]

1. Ważne informacje
2. Wymiana
3. Zwroty
4. Reklamacje
5. Adres do wysyłki

Ważne!

  • Towar wymieniany/zwracany nie powinien nosić żadnych śladów użytkowania tj. zabrudzenia, uszkodzenia, zapach perfum, zapach proszku, płynu po płukania itp.

  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 

  • Produkt pownien posiadać metki, zabezpieczenia (kostiumy) jeśli takowe były załączone oraz oryginalne opakowanie

  • Koszty odesłania towaru do nas w przypadku zwrotu/wymiany ponosi kupujący.

  • Produkty cyfrowe - Vouchery nie podlegają zwrotowi, a ich zakup jest równoznaczny w wyrażeniem zgody na rezygnację z możliwości odstąpienia od umowy. 

Wymiany

Czas realizacji wymiany maksymalnie 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na wymianę powinien być w stanie niezmienionym (poza zmianami, które były konieczne w granicach zwykłego zarządu) – dotyczy to również opakowania towaru.

Wymianę towaru można zrealizować poprzez przesłanie towaru z dowodem zakupu wraz z dołączonym formularzem wymiany towaru, znajdującym się poniżej, dołączyć 13 zł na ponowną wysyłkę .

W PRZYPADKU KOSTIUMU - PROSIMY TOWAR ODESŁAĆ W OPAKOWANIU KARTONOWYM OTRZYMANYM OD NAS - bez tego kostium może ulec uszkodzeniu - możliwe jest zatem potrącenie kosztów wynikające ze zmniejszenia wartości towaru.

Nie realizujemy przesyłek za pobraniem poza granice Polski.

Kliknij i pobierz formularz wymiany

ZWROTY

Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym ( poza zmianami, które były konieczne w graniach zwykłego zarządu) – dotyczy to również opakowania towaru.W tym celu należy wydrukować wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy dostępny poniżej. Zwrot pieniędzy na konto w ciągu 14 dni. 

Koszt zwrotu pokrywa kupujący.

W PRZYPADKU KOSTIUMU - PROSIMY TOWAR ODESŁAĆ W OPAKOWANIU KARTONOWYM OTRZYMANYM OD NAS - bez tego kostium może ulec uszkodzeniu - możliwe jest zatem potrącenie kosztów wynikające ze zmniejszenia wartości towaru.

PRODUKTY CYFROWE - VOUCHERY nie podlegają zwrotowi, a ich zakup jest równoznaczny w wyrażeniem zgody na rezygnację z możliwości odstąpienia od umowy. 


Kliknij i pobierz formularz zwrotu

Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga mailową w celu zgłoszenia reklamacji.

Kliknij i pobierz formularz reklamacyjny

Towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:

Ricca Fashion
ul.MSTOWSKA 105
42-202 Częstochowa
tel. 790 758395

Prosimy NIE WYSYŁAĆ do nas przesyłek za pobraniem oraz do paczkomatu.



Wróć do:

1. Ważne informacje
2. Wymiana
3. Zwroty
4. Reklamacje
5. Adres do wysyłki

Loading...